Wednesday, May 4, 2011

BILA SI CILIK TUNJUK BAKAT

TEMA : JU-ON MALAYSIA
TALENT : IMAN
LOKASI : BUTIK ANDAMAN D'ANA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kali ini Diana nak bercerita tentang anak buah kesayangan Diana iaitu "Iman". Nak ikutkan waktu nie Diana memang penat sangat sebab baru balik dari Event Gothic di Bukit Jalil. Untuk tidak menghampakan Diana turutkan sahaja sekadar untuk suka2.
Sibuk sangat nak jadi pelakon katanya so Diana apa lagi, buka beg mekap terus mulakan operasi.
Atas permintaan ayahnya Ju-On menjadi pilihan.

Iman ni belum sempat habis mekap sibuk nak tengok cermin. Agak terganggu juga, tapi biasalah budak2 agak teruja dengan benda baru. Lebih2 lagi bila mukanya dah berubah menjadi orang lain. Lepas siap hilang rasa penat kerana gelak tak habis2 tgk telatahnya. Macam2 gaya yang dibuat dan paling kelakar habis dia sergah semua orang sampai taxi driver pun menjadi mangsa. Memang nakal sungguh budak nie.

Jom kita tengok pelakon cilik yang berbakat ini, mana tahu satu hari nanti Iman benar2 menjadi pelakon satu hari nanti. Ni gambar aksi2 menarik yang sempat Diana snap ... Enjoy !! ....




Belum apa2 lagi Iman dah tunjuk aksi


Tu dia, Iman yang tak sabar2


Haaaa..tengok tu, bukan main lagi


Hasil suka-suka .... Sayang Iman

No comments: