Tuesday, July 24, 2012

ARABIC NIGHT ! PART 1

ARABIC NIGHT | MAKE UP DINNER
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SYARIKAT TAKAFUL MALAYSIA BERHAD

Job kali ini Diana berganding bahu bersama MUA Wani Malek serta Norlela Makeover dan terima kasih banyak-banyak Diana ucapkan kepada Wani Malek kerana memberikan job ini.

Dalam sejarah Diana telah mekapkan seramai 6 orang yang ingin kelihatan cantik dan vogue pada malam itu di ikuti Kak Lela dengan berapa orang lagi sementara Wani sebagai penganjur kena mekapkan ditempat yang lain.

Cabaran saya kali ini kerana saya perlukan siapkan bangsa cina dulu. Tapi sayang gambar sebelum saya lupa nak ambil memandangkan mata beliau yang sepet telah berjaya saya besarkan. Semua orang hampir tak percaya dengan perubahan yang saya lakukan kerana masing2 dah tak sabar2 untuk melihat wajah mereka berubah pada malam itu.
Jom kita tengok hasil yang telah saya buat kali ini. Disebabkan banyak gambar.. nanti saya akan upload untuk part 2 yea... enjoy !


















No comments: